Vecka 12

0kommentarer

Denna veckans hälsomål är

♥      Gå morgonpromenad varje morgon
♥      Gå och lägga mig i tid – sömn är viktigt!
♥      Träna tre styrkepass och tre konditionspass
♥      Springa 7 km
♥      Äta mindre portioner och lätta mellanmål
♥      Ta trappen minst en gång per dag (bor på 8e våningen!)
♥      Må bra!!

Har inte sysslat med nån typ av löpning tidigare men jag började komma igång lite smått i höstas så nu har jag satt upp ett mål att orka springa milen till sommaren! Än sålänge tycker jag det fortfarande är för kallt för att springa ute så håller mig inne på löpbandet på gymmet. Som mest har jag orkat sprungit 7 km. Ska försöka få till några fler löparpass per vecka för att jobba upp flåset och försöka sikta på att iallafall en gång per vecka komma upp i 7 km, vet ju att jag kan klara det!

Kommentera

Publiceras ej