Frukost

0kommentarer

Frukost är mitt absoluta favoritmål på dagen! Så sjukt gott! Kan ibland riktigt gå och längta efter att få äta frukost. Speciellt nu när jag har lagt om mina kostvanor lägger jag ner tid på att få i mig en nyttig frukost med massa bra energi. Brukar se till att min frukost varierar, det kan va allt ifrån smoothies, hälsopannkakor, yoghurt, omelett, grova mackor osv. Favoriten just nu är dock yoghurt med granolamüsli och bär. Har börjat med morgonpromenader innan frukost vilket jag faktiskt tycker är riktigt skönt, speciellt nu när det börjat ljusna allt tidiare på morgonen. Dessutom blir det extra gott att sätta sig och avnjuta en smarrig frukost när man har varit ute och motionerat. Idag blev det 5 km promenad och yoghurt med granolamüsli, blåbär och kokosflingor och en grov macka med avokadoröra till frukost. Gillar framför allt Paulúns granolamüsli eller Ica Kvantums "blanda-själv" sortiment med flera olika häslosamma, ekologiska frön, nötter, flingor och granola då dessa inte innehåller något tillsatt socker. 
 
                                                               
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej